Duplicita osob

Při zápisu nové osoby aplikace vyhodnocuje podle základních identifikačních znaků (jako je jméno a příjmení, rodné číslo, případně datum narození), zda se nejedná o duplicitní záznam k již existujícímu záznamu. Nalezne-li záznam, který by mohl být duplicitní, nabídne obsluze sjednocení nového s dřívějším záznamem.

 

 

 

Jedná-li se u nového záznamu skutečně o nový unikátní záznam osoby a shoda s existujícími údaji je pouze náhodná, sjednocení se neprovede a obsluha potvrdí založení nového záznamu.

Ve výjimečných případech aplikace může nalézt pravděpodobnou duplicitu a přitom nenabídnout sjednocení.

 

 

 

To se děje tehdy, když nalezený dřívější záznam je již součástí některé žádosti s vyhodnoceným a odsouhlaseným obdobím. V takovém případě, jedná-li se o skutečnou duplicitu, doporučuje se kontaktovat pracovníky technické podpory a řešit problém ve spolupráci s nimi.